wtorek, 17 stycznia 2012

W DNIU ŚLUBU

Miałam nie robić żadnych postanowień noworocznych, ale po namyśle doszłam do wniosku, że jedno postanowienie mogę mieć. I tym postanowieniem jest robić więcej LO'sów, co może przyczyni się do ukończenia dwóch projektów, które rozpoczęłam jeszcze w starym roku. Pierwszy z nich to album mojej rodziny. Na blogu Karoli znalazłam cudowną mapkę i postanowiłam ją wykorzystać, tylko jakoś nie bardzo wiedziałam jak się za nią zabrać. Z pomącą przyszło wyzwanie Kreatywnego Pola i fantastyczne wytyczne.

Mapka wygląda tak:

A to mój pierwszy LO's w 2012 r. i w albumie rodzinnym:

I jeszcze trochę zbliżeń, żeby pokazać że wszystkie wytyczne starałam się spełnić:

1. materiał - u mnie organzowy kwiatek
2. guzik
3. ćwiek - nawet kilka :)

4. biały kolor - oprócz napisu, mam też trochę białych kwiatków
5. przeszycia
6. wstążka (sznurek, koronka) - u mnie koronka
7. kwiatki

8. kropki - na szczęście w zapasach znalazłam trochę kropeczkowych kwiatków

6 komentarzy :

  1. super, świetnie Ci poszło^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny scrap! Bardzo mi się podoba i jak pięknie użyłaś wszystkich naszych wytycznych :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu - Katharynka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i tyle na niej interesujących detali:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie :) Dziękuję za udział w naszym blog hopie, pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo świetnie wszystko " upchnęłaś "!!! LO bardzo mi sie podoba pozdrawiam i dziękuje za udział w Blog HOP Ewik DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten scrap wyszedł Ci fantastyczny. Cudnie skomponowałaś kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...