wtorek, 24 stycznia 2012

MÓJ 2012

Zabawa w comiesięczne dokumentowanie mijającego roku bardzo mi się spodobała. Pomimo iż album z 2011 roku ciągle się jeszcze robi, postanowiłam zrobić nowy album na 2012 rok. A to wszystko za sprawą załogi Kwiatu Dolnośląskiego. Na razie mam tylko okładkę, która prezentuje się następująco, a że posiada liczbę 2012 swój domowowędrujący album zgłaszam na wyzwanie #16 sklepu scrap.com.pl oraz na wyzwanie Lemonade używamy 2 kolorów


Materiałoznawstwo:
papier - czerwony karton oraz Świąteczny Domek - Cynamon i Imbir
czerwony tusz - Latarnia Morska
stempelek - Koronka 2 i jeszcze rozetka ale niestety nie wiem jakiej firmy

2 komentarze :

  1. świetnie się prezentuje, łamię się nad tym pomysłem strasznie mi się podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z miesięcznikiem... z częstszymi i ja mam problem:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...