wtorek, 13 marca 2012

MUZYCZNE WPISY


dla romantyczki. Pierwszy do wędrującego albumu "Moja muzyka". Miałam ciężki orzech do zgryzienia, który zespół wybrać, ale koniec końców wybór padł na jeden z moich ulubionych zespołów. Potem miałam problem z tłem, bo brak mi odpowiednich papierów, ale podobno potrzeba matką wynalazców. Wyciągnęłam czarny karton, czarną farbę, maski Tima Holtza oraz crackle accent i tak powstało tło. Wpis jest raczej mroczny ale właścicielce albumu się podoba więc jest ok :)




Drugi wpis do albumu niewędrującego o hitach lat 80. Tutaj niepodzielnie króluje Bonnie Tyler i rewelacyjny papier ILS, który skradł moje serce :)

1 komentarz :

  1. dostałam prześliczny wpisik, pozwolę sobie skopiować foto swojego wpisu i wstawię na bloga u siebie ok?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...