środa, 18 kwietnia 2012

RUDZIELEC

Nikt nie potrafi mi zadać pozytywnego kopa do pracy jak załoga Scrapujących Polek. Gdy tylko zobaczyłam kolejne wyzwanie scrapowe na portalu, od razu wiedziałam że muszę podjąć rękawicę. Scrap miał być w trzech kolorach: białym, czarnym i szarym, i obowiązkowo musiało się pojawić kolorowe zdjęcie oraz stemple. Wygrzebałam stare zdjęcia, jeszcze z czasów studiów i się zaczęło. O ile nie miałam problemu z bielą i czernią, kłopot sprawił mi kolor szary, bo nie mam żadnych dodatków w tym kolorze oprócz ćwieków. Ale w czasie procesu twórczego zapaliła mi się żarówka jak u Pomysłowego Dobromira i wymyśliłam. Scrapińcowe kwiatuszki pomalowałam ołówkiem a na szarym kartonie odbiłam parę stempelkowych kwiatków. I się udało (mam taką nadzieję).




Materiałoznawstwo:
- papier: On the square z ILS
- tekturowe kwiatuszki ze Scrapińca
- kartka do journalingu - Creativity Prompt

1 komentarz :

  1. No to dobrze ze dostałas tego kopa bo praca wyszla świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...