czwartek, 10 maja 2012

MROCZNY OBIEKT POŻĄDANIA

O co chodzi ?? O SMASH-a oczywiście. Stałam się właścicielką jednego z tych cud już jakiś czas temu, ale oczywiście musiał poleżeć i nabrać mocy urzędowej zanim się za niego zabrałam. Na pierwszy ogień poszła okładka, ponieważ stałam się właścicielką SMASH-a w wersji podstawowej ze zwykłą tekturową okładką. Przed zmianą prezentował się tak:



Zasiadłam więc do stołu i zaczęłam myśleć co by tu z nim zrobić żeby był bardziej "mój". Oczywiście musiał być fioletowy, z motylem i kwiatkami :) No i wyszło mi coś takiego, a że jest w takiej kolorystyce w jakiej jest to chyba nadaje się na pierwsze Tęczowe wyzwanie ScrapPasji.



Materiałoznawstwo:
- papier: "Wintaż" oraz "Lavender Emotions"
- tusz: "Latarnia Morska" - fioletowy
- stempelek: fruwający motylek


I jeszcze jedno ogłoszenie:) Czekoczyna zaprasza na fantastyczne candy. Zapisy na pierwszą cześć trwają do 25 maja:

1 komentarz :

  1. Zeszpeciłaś go niemiłosiernie:( Zastanawiam się po co osoby bez krzty talentu plastycznego biorą się za scrapowanie, art-journale? Masochizm? Chyba widzisz, że nikt tu nie zagląda, poza równie "utalentowanymi" miernotami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...