piątek, 11 maja 2012

KOLEJNE WPISY MUZYCZNE

Ostatnio mam urodzaj na muzyczne wędrujące albumy :) Pierwszy wpis do albumu muci sprawił mi wiele radości. Basia podała listę utworów z której należało sobie wybrać jeden. Czekałam na ten album jak na szpilkach, śledziłam wpisy reszty dziewczyn i modliłam się w duchu aby żadna z nich nie wybrała tej właśnie piosenki. A o jaką piosenkę chodzi ??? O fantastyczny utwór z mojego ukochanego serialu "Grey's Anatomy" - "How to save a life". Wpis mi wyszedł trochę chirurgiczny ale mam nadzieję, że właścicielce się spodoba :)


Drugi wędrujący album należy do GosiK. Tym razem należało pokazać co nam w duszy gra. No i wyszedł mi trochę taki narcystyczny wpis ale cóż ja na to poradzę, że z tą piosenką się identyfikuję na 100 % :)

Materiałoznawstwo:
- papier: "Meadow Sorbet", "Lavender Emotions" oraz "Sklepy Cynamonowe" - "Brown Sugar - Peanut Butter"
- dodatki: freebies od załogi The Scrap Cake"

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...