poniedziałek, 14 maja 2012

ŻURNALOWANIE WCIĄGA

a przynajmniej mnie wciągnęło na maxa :) Na blogu sklepu SODAlicious ruszył cykl wyzwań żurnalowych. Nie mogłam przegapić takiej okazji i postanowiłam sobie zrobić specjalny żurnal tylko do tego celu:


 Pierwsze wyzwanie - POCZĄTEK polega na odnalezieniu cytatu z tym właśnie słowem. Ja wybrałam cytat z Harrego Pottera :) a wpis prezentuje się następująco:


Materiałoznawstwo:
- papier: "On the square"
- taśma neon zielona"
- napisy zrobione za pomocą szablonu - zestaw linijek
- biała farba akrylowa

2 komentarze :

  1. Ależ ciekawa interpretacja tematu! Mrrroczna 8)
    Cieszymy się, ze do nas dołączyłaś!
    Okładka w pytunię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...