piątek, 29 czerwca 2012

SZCZĘŚCIE Z ZASKOCZENIA

To moja odpowiedź na Diabelskie wyzwanie journalowe. Ponieważ żurnalowanie wciągnęło mnie masakrycznie, nie mogłam odmówić sobie zmierzenia się z tematem podanym przez Czekoczynę, a mianowicie odpowiedzieć na pytanie "Jaki był twój dzień?". Wpis powstał oczywiście w Czeko-żurnalu, wybrałam sobie stronę z poleceniem użycia ulubionego koloru - jest to oczywiście fiolet ale nie wiem czy na zdjęciu jest zauważalny. Dodałam trochę białej farby akrylowej, białe kwiatki pomaziałam fioletową farbą, napisy z gazety + literka odnaleziona w czeluściach szuflady i taki oto wpis mi wyszedł:



1 komentarz :

  1. Podobnie jak lawendowe kolory i pomysł na tle paska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...