wtorek, 4 września 2012

POWRÓT DEMONÓW

Mój demoniczny wędrowny album już jakiś czas powrócił z wędrówki, jednak jakoś nigdy nie miałam czasu zrobić zdjęć, aż w końcu się zebrałam i oto jest. Zapraszam do oglądania masy zdjęć.



 Jak widać na niżej zamieszczonym zdjęciu dwa demony - DWOROWY i WODNIK - czekają na chętnych :) jeżeli ktoś by chciał wpisać się do mojego demonicznego albumu poza kolejką proszę o wpisaniu się w komentarzach wraz z podaniem maila - napiszę co i jak i podeślę rycinę :) a teraz jedziemy po kolei.

BOROWY - wpis Józi




DOMOWIK - wpis mi_art




DWOROWY - czeka na chętnego :)

GUMIENNIK - wpis martenki




POLEWIK - wpis edyty350




POŁUDNICA - wpis mój :)



STRZYGA - wpis tengela27




UPIÓR - wpis ausencji




UTOPIEC - wpis KaTi




WODNIK - czeka na chętnego :)

ZMORA - wpis romantyczki




strona z tagami:

i dupka :)

Dziękuję wszystkim wędrującym, z taką ekipą można wędrować na koniec świata a nawet jeszcze dalej :)

4 komentarze :

  1. Piękny album! :)
    Ekipa rzeczywiście świetna! Wszyscy spisali się na medal :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po wyroznienie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samara jeżeli WODNIK wolny mogę się nim zająć ;)
    mail kblar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodnik jest twój jutro napiszę maila :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...