czwartek, 4 października 2012

CZY DA SIĘ POPSUĆ MAGNOLIĘ ?

Jeżeli posiada się taki talent jak ja, to jest to oczywiste. Zamarzyła mi się Magnolia w stylu vintage a wyszła sraczkowato - nijaka. Mimo wszystko postanowiłam umieścić ją na kartce, najwyżej kartka spocznie w czeluściach archiwum w zakładce " do poprawy". No chyba, że jakaś dobra duszyczka wpadnie na jakiś niesamowity pomysł jak Magnolię uratować :( Kartka powstała wg mapki na wyzwanie Mojo Monday #261

Materiałoznawstwo:
- papier Świąteczny Domek - Wieczór przed kominkiem
- stempel Wesołych Świąt
- stempel Tilda hanging ornaments

3 komentarze :

  1. Ja się na kolorowaniu nie znam, ale karteczka jest przyjemna w odbiorze, kolory eee nie są nijakie, tak mój monitor twierdzi :) Podoba mi się motyw ze sznurkami, bardzo ciekawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. też uważam że nie ma tragedii całkiem sympatyczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za pocieszenie, ale muszę im przyznać rację, że im dłużej się jej przyglądam dochodzę do wniosku, że mogło być znacznie gorzej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...