środa, 14 listopada 2012

NIECODZIENNE CANDY

ogłosiła na swoim blogu Angel. Oprócz standardowego ustawienia się w kolejce należy na swoim blogu podzielić się 10 ulubionymi rzeczami. W kolejkę już się zapisałam jakiś czas temu, a teraz biegnę pokazać moje TOP 10 :)

Miejsce #1 - szydełkowanie: szydełkuję praktycznie odkąd pamiętam. W magiczny świat szydełka wprowadziła mnie moja babcia, chyba tak trochę dla przekory a trochę dla żartu. Gdy moi rodzice studiowali (tak, tak byłam dzieckiem studenckim :) ) na każdą sesję lądowałam u babci. Pewnego razu babcia nie miała już pomysłu co zrobić ze znudzonym dzieckiem więc dała dziecku motek wełny i szydełko do rąk, pokazując krok po kroku jak zrobić łańcuszek, półsłupek i słupek. Wtedy to wydziergałam swoją pierwszą serwetkę, która niestety zaginęła gdzieś w wirze kolejnych przeprowadzek. Serwetka zaginęła ale miłość do szydełka pozostała, rozwijała się i ciągle się rozwija :)

 Miejsce #2 - misie: misie zbieram od jakiegoś czasu i sama nie jestem w stanie powiedzieć ile ich już mam, ale myślę, że ich liczba dobiega do 50 :) a mnie wciąż mało, bo nie potrafię obojętnie przejść obok i nie zakupić kolejnego. Ostatnio moją kolekcję zasilił ten cudowny, fioletowy miś filcowy zrobiony przez mega zdolną Małgosię, moją nauczycielkę filcowania :)

Miejsce #3 - taniec: moja przygoda z tańcem skończyła się jakiś czas temu, ale dzięki młodszej siostrze mogłam powrócić na łono starego zespołu. Na scenę jestem już trochę za stara, ale na sali ćwiczeniowej jeszcze mogę troszkę poskakać :) Dopiero ćwiczenia z grupą mojej siostry uświadomiły mi, że rzeczywiście istnieje coś takiego jak pamięć mięśniowa, wystarczy tylko troszkę ją rozruszać i że litry potu wylewane na początku kariery nie poszły na marne :)

Miejsce #4 - książki: nie wyobrażam sobie życia bez książek, ale tych normalnych papierowych. No bo czy jest coś przyjemniejszego niż zapach papieru i farby drukarskiej ? E-booki tych wrażeń nie dostarczą.

Miejsce #5 - zima: moja najukochańsza pora roku. Nie wyobrażam sobie mieszkania w kraju w którym nie pojawia się śnieg. Kocham śnieg, zaspy i mroźne powietrze, które nieźle potrafi wyszczypać policzki :)

 Miejsce #6 - filcowanie: filcowaniem zaraziła mnie Małgosia (ta od fioletowego misia) tak skutecznie, że wpadłam po uszy. Ciągle jestem w fazie eksperymentów, wiele rzeczy jeszcze mi nie wychodzi, ale nie poddaję się i ćwiczę dalej.

Miejsce #7 - moje zwierzaki: przez kilka lat uzbierała nam się niezła gromadka futrzaków, no ale cała moja rodzina taka jest, że jeżeli tylko byśmy mogli przygarnęlibyśmy ich znacznie więcej. Nasze psy i koty to żadne tam "rasowce", ale my właśnie lubimy takie kundle, bo są jedyne w swoim rodzaju.

Miejsce #8 - maski: ostatnio sprzątając znalazłam naszą mini kolekcję masek weneckich, uwielbiam je za ich niepowtarzalność i te piękne misterne wzory.

Miejsce #9 - góry: góry kocham o każdej porze roku, mimo że jako alergik raczej powinnam spędzać wakacje nad morzem, wolę zaopatrzyć się w chusteczki oraz krople i ruszyć zdobywać górskie szczyty.

 Miejsce 10 - "Dymarki Świętokrzyskie": niesamowita impreza z niesamowitymi ludźmi, którzy tworzą niesamowitą atmosferę. Na cztery dni przenosimy się w czasie. Komórki i zegarki chowamy głęboko. Upływający czas uczymy się odgadywać na podstawie słońca :) Po prostu jedziemy "pić wodę z kałuży i gardzić łącznością telefoniczną" a niektórzy nawet "mieczem nap......ą" :) A, muszę jeszcze napisać o naszej ukochanej pani fotograf, która robi niesamowite zdjęcia, nie tylko z Dymarek. Gorąco zapraszam na fejsbukową stronę Elfa, można tam zobaczyć naprawdę piękne zdjęcia.

I to już koniec mojego TOP 10. Wytrwałym, którzy szczęśliwie dobrnęli do końca dziękuję za uwagę. A na candy u Angel możecie zapisać się do 6 grudnia.

3 komentarze :

  1. bardzo ucieszyłabym się gdybyś wpadła do mnie na linky party - imprezkę z linkami, wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów żeby inni odwiedzający mogli do nich trafić :) fajnie by było gdybyśmy się wszystkie mogły poznać (my blogerki), bo jednak bardzo ciężko takie blogi znaleźć. zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ! Ja też szydełkuję od maleńkości...Pięknie to wszystko opisałaś, aż mam ciarki. I zdjęcia bardzo ładne :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, jak opisałaś swoje ULUBIONE:)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...