środa, 28 listopada 2012

JESTEM GOTOWA

na nadejście grudnia :) Tegoroczny grudniownik zrobiłam z kopert a okładka dostała cieplutkie szydełkowe ubranko. Praca przy grudniowniku była bardzo przyjemna dzięki papierom, które postanowiłam wykorzystać. W tym roku wybór padł na dwie kolekcje ILS - Pop's of i Tis the season. Papiery te wprost idealnie pasują do żurnala grudniowego. Dzisiaj pokazuję tylko okładkę, a poszczególne strony będę ujawniać na bieżąco. Grudniownik mój zgłaszam również na wyzwanie specjalne ogłoszone na blogu Pomorskie Craftuje.



Grudniownik początkowo miał być zbindowany ale okazało się, że wyszedł całkiem niezły grubasek a ja nie dysponuję odpowiednio dużą sprężyną, więc w ostatecznej wersji zastosowałam szycie koptyjskie.


A już niebawem zapraszam na pierwszą część moich grudniowych zapisków.

3 komentarze :

  1. szycie koptyjskie - to ciągle brzmi tak samo tajemniczo ;)
    Świetny, zazdroszczę, ja też swój zrobię, tylko kiedy??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny, przytulny grudniownik! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...