środa, 2 stycznia 2013

NOWY ROK

Witajcie w nowym 2013 roku. Blog mi trochę zamroziło w przedświątecznym czasie, ale obiecuję jak najszybciej nadrobić zaległości. Od dzisiaj zakładam kłódkę na lodówkę a otwieram pracownię za kominem i biorę się za robotę :) W najbliższych dniach pokażę swój ukończony grudniownik oraz album z 2012 roku. A po weekendzie zapraszam na nowości :)

Miałam tego nie robić ale w końcu się złamałam i postanowiłam podsumować 2012 rok. Moja działalność robótkowa przedstawia się następująco:







Podczas przygotowywania podsumowania zauważyłam, że bardzo ale to bardzo zaniedbałam się na polu notesowym, albumowy i szydełkowym, więc w nowym roku muszę nadrobić to :)

2 komentarze :

  1. Pięknie się podsumowałaś, najbardziej do gustu przypadły mi LO i wpisy żurnalowe, bo ja takowych nie robię, więc tym bardziej podziwiam u innych!
    Są wspaniałe, pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne podsumowanie, spełnienia noworocznych planów życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...