poniedziałek, 7 stycznia 2013

ANIOŁY I NAWIEDZONA

Że żurnalowanie wciąga niczym chodzenie po bagnach pisałam już nie raz, dlatego pierwsze prace w nowym roku, są właśnie wpisami do nowego żurnala. Okładkę postaram się pokazać niebawem :)

Pierwszy wpis anielski powstał specjalnie na aniołowe wyzwanie w Szufladzie. Zdjęcie znalazłam na Pintereście i od razu wiedziałam, jaki cytat wykorzystam i jak powinien wyglądać wpis.



Drugi wpis powstał pod wpływem chwili i tego zdjęcia.Gdy tylko go zobaczyłam od razu na myśl przyszła mi Tim i jej ulubiony cytat.



5 komentarzy :

  1. Co tu dużo pisać. No, no, no, ładne te anioły, w pięknej oprawie i z ciekawą myślą.
    P.S. myślę nad grafiką u góry, gdzieś ją już widziałam... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne podejście do tematu i bardzo oryginalne. Uwielbiam artjournal, świetne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i niebanalne wpisy! dziekuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...