niedziela, 20 stycznia 2013

TAGS2013 - STYCZEŃ

Jeszcze w starym roku zapisałam się do fantastycznej zabawy TAGS 2013, która polega na zrobieniu jednego taga w miesiącu wg podanych wytycznych. Zebrała się niezła ekipa więc zabawa zapowiada się ciekawie. 

Styczniowe wytyczne są następujące:
- szary papier
- koronka
- srebrna wstążka



A oto mój styczniowy tag:


Zabawa z tagiem to również moje pierwsze starcie z Promarkerami, więc jeszcze pokazuje zbliżenie misia.


Zapraszam serdecznie do oglądania tagów pozostałych uczestniczek. Wystarczy tylko zrobić klik w bannerek i zostaniecie przekierowani do strony z listą blogów:

22 komentarze :

  1. Piękny kształt taga, a misiu ślicznie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny misio! Cudny tag pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja koloruję odbitki distressmami, ale Tobie pięknie kolorowanie wyszło promarkerami. Śliczny tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie - super wyszło kolorowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają Misie. A ten ma superaśną mordeczkę :) I jest bardzo ładnie pokolorowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny "dzieciowy"tag i misiu pięknie pokolorowany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziaczek... super tag i promarkery się spisały a raczej obsługujące je rączki

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę przytulić misia by nie był taki smutny :-((
    Śliczniutki....

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie przegapiłam Twój tag..., ale już nadrabiam zaległości;-)
    Świetna kompozycja, a misiaczek, jak wszyscy już zauważyli, PRZESŁODKI i pięknie umaszczony:DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodki misiek
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miś jest fantastycznie pokolorowany, piękny tag.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale pokolorowany Misiek i podoba mi się kształt : )

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jaki piękny tag z takim misiem smutaskiem. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, ta serwetka jest jak duża śnieżynka :-))) A misiaczek przydałby się na wyzwanie lutowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, ta serwetka jest jak duża śnieżynka :-))) A misiaczek przydałby się na wyzwanie lutowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziakowy miś, bardzo fajny ten tag!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fiu, fiu, fiu :) Bardzo oryginalny kształt. I pięknie pokolorowany miś :) Bardzo mi się podoba Twój tag:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo słodziutki twój tag, ładny gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  19. Udane starcie z promarkerami - słodziutki misio i fajny kształt taga wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowanie wyszło Ci ślicznie! Podziwiam :). A tag bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...