czwartek, 14 lutego 2013

TO CO TYGRYSKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ

czyli zakupy oczywiście :) Jakiś czas temu przyleciała do mnie przesyłka z SODAlicious. Nerwowo rozerwałam pudełko i oto co zobaczyłam:


No i jeszcze jedna sprawa. Dzisiaj wypada najbardziej przesłodzone i komercyjne "święto", którego serdecznie nie znoszę. Te wszystkie wystawy sklepowe przyprawiają mnie o mdłości. Dlaczego ślepo przejmujemy zwyczaje innych narodowości, nie zastanawiając się nad naszymi, rodzimymi obyczajami. Ja zdecydowanie wolę, w ciepłą czerwcową noc puszczać własnoręcznie uplecione i pachnące wianki oraz szukać po lesie kwiatu paproci, niż w lutowy, zimny dzień "zachwycać się" zapachem sztucznie pędzonych róż.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...