piątek, 1 marca 2013

KARTKOWANIE WIELKANOCNE

czas rozpocząć, bo Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Można nawet zacytować klasyka: "kruca bomba mało casu" :). ale żeby nie przedłużać zapraszam do obejrzenia dwóch pierwszych magnoliowych kartek wielkanocnych.

Pierwsza kartka w błękitach z użyciem Pastelowej Rapsodii - Błękitnej Sonaty i papierku, który zakupiłam dawno temu w scrap.com.pl. Tildę posadziłam na scrapińcowej ramce Primavera. A kartka powstała w oparciu o mapkę #247 z bloga Sketch Saturday. Mapkę troszkę przekręciłam ale myślę, że może być:

 Druga kartka w różu, z uzyciem papierów, które zostały mi z albumu, który pokażę niebawem. A wzorowałam się na mapce z wyzwania #145 Sunday Sketch & Stamp

Na obu kartkach wykorzystałam rewelacyjny stempelek smacznego jajka

2 komentarze :

  1. karteczki są rewelacyjne ,a magnoliowe stempelki cudnie pomalowane!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely cards :)
    Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...