wtorek, 19 marca 2013

WIELKANOCNIE x 2

Pogoda za oknem zmusza raczej do ubierania choinki a nie malowania pisanek, no ale cóż. Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami i czas ruszyć tyłek na pocztę. Ale trzeba mieć z czym :) wczoraj siadłam i zrobiłam prawie wszystkie, potrzebne mi kartki. Jeszcze tylko dwie mi zostały.
Dzisiajsze kartki powstały na konkurs organizowany przez ScrapMap. Konkurs polega na zrobieniu pracy do mapek, które już kiedyś były prezentowane. Ilość prac jest nieograniczona, ja jednak na pierwszy ogień wybrałam tą mapkę:



i według niej zrobiłam dwie kartki, jednakże druga to już tylko luźna interpretacja, więc na konkurs zgłaszam pierwszą:



Materiałoznawstwo:
- stempel "smacznego jajka"
- jajka pisanki - kraszanki
- chatka na weekend - podusia

pisanki i kurczaczki malowałam Promarkerami:
- coctail pink
- powder blue
- pastel green
- yellow
- poppy

2 komentarze :

  1. obydwie bardzo ładne, śliczny kurczaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, bardzo podoba mi się ta delikatność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...