środa, 20 marca 2013

TAG MARCOWY

Dziś 20 dzień marca, więc przyszła pora na publikację marcowego taga. W marcu obowiązywały nas kropki i to w potrójnej ilości. Na tagu należało wykorzystać kropki na trzech różnych materiałach.


Ponieważ kropki kocham miłością szaloną i to pod każdą postacią, wykonanie taga było bardzo przyjemne. Na moim tagu, kropki pojawiły się na kwiatkach, na wstążce, na taśmie i jeszcze troszkę namalowałam ręcznie :)


Dodatkowym wyzwaniem na ten miesiąc, było wykanonanie domku dla taga. Zrobiłam kopertkę, którą umieściłam w swoim SMASH-u, ponieważ przy okazji postanowiłam zrobić wpis o kropeczkach:


Tak wyglada cały wpis:



Serdecznie zapraszam do obejrzenia kropeczkowych tagów reszty ekipy:

17 komentarzy :

  1. Śliczne te kropkowane kwiatuszki...A ja nie wiem co to Smash...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny tag i tilda jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zajączek i pomysłowe ubranko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam kłopoty z kropeczkami, nijak nie udaje mi się ich umieści tam gdzie chcę i jak chcę:) To podwójnie podziwiam, bo Ty sobie nimi swobodnie operujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bo też kocham kropki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) I jeszcze wpis do smasha..Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kompozycja i ten króliczek słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dwa grzybki w barszcz hahaha... świetnie wyszło, tag bardzo radosny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wash & go i wpis i tag z ubrankiem się zgrali...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wykombinowałaś ;) Ale SMASH'em mnie zagięłaś...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z tagiem w smashu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na ubranko i tag! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny pomysl zeby wkorzystac to w dzienniku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...