niedziela, 21 kwietnia 2013

CZY LUBIĘ SZYDEŁKO?

Takie oto pytanie zadała Ania - Brises.

Szydełko uwielbiam a nawet kocham miłością szaloną praktycznie od dziecka, kiedy to moja babcia pokazała mi jego zaczarowany świat. Zawsze, gdy mam ochotę się odstresować chwytam za szydełko i coś tam sobie dziergam. A co lubię dziergać? Praktycznie wszystko.

Maskotki:


Mitenki:


Śnieżynki:


A ostatnio dopadł mnie świr zbiorowy na punkcie Granny's Square i aby wykorzystać wszystkie resztki wełenek zabrałam się za robienie pledu:


Jak skończę pled to może zabiorę się za własną sukienkę ślubną, do czerwca 2014 r. jest jeszcze trochę czasu więc może zdążę zrobić sobie takie cudo:



2 komentarze :

  1. Wow!!!! Kolejny talent Samary!!!! Ślicznie dziękuję za wspólną zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow ... taką suknię zrobić to dopiero było by coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...