środa, 3 lipca 2013

OŚMIORNICA AMELIA

powstała już jakiś czas temu ale ponieważ mój komputer odmówił posłuszeństwa, muszę korzystać z doskoku z komputerów pozostałych członków rodziny.

Ośmiornica powstała z połączenia motywów, ostatnio moich ulubionych - african flower a prezentuje się taj:


Ponieważ ośmiornica szuka domu postanowiłam zorganizować candy. 


Przez cały lipiec możecie ustawiać się w kolejce po ośmiornicę, a na początku sierpnia wylosuję jedną osobę do której poleci Amelia. Żeby ustawić się w kolejce wystarczy wspomnieć o moim candy u siebie na blogu (może być w poście lub na pasku bocznym). Oczywiście możecie się częstować bannerkiem :)

A jeżeli chcecie zwiększyć swoje szanse wystarczy polubić moją Fejsową stronę, wrócić na bloga i zostawić komentarz nr 2.

3 komentarze :

  1. zgłaszam się oczywiście! cudny potwór z głębin :) pozdrawiam Sam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... ależ śliczniasta Amelia! Może zamieszka u mnie...? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ośmiornica do mnie przypłynęła :) jeszcze raz dziękuję! jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...