piątek, 30 sierpnia 2013

KRAJKA

Gdy zobaczyłam w internecie maskotki zrobione z mojego ukochanego motywu - African's Flower, zakochałam się w nich bez pamięci. Pierwszego zobaczyłam misia, ale jeszcze nie odważyłam się za niego zabrać. Jako pierwszą postanowiłam zrobić taką sowę, która tak naprawdę jest poduszką. Nie byłabym sobą, gdybym troszkę przy niej nie pokombinowała. Przede wszystkim zrobiłam ją z cieńszej włóczki, dlatego też wyszła troszkę mniejsza ( niestety sowa nazwana Krajką jest już u nowej właścicielki a ja gapa, zapomniałam ją obmierzyć przed wysyłką), dodałam skrzydełka. W następnej planuję dorobić również stópki. No ale już nie zanudzam.

Proszę państwa przedstawiam wam Krajkę:



Już niebawem przedstawię Wam żabę, bo właśnie jestem w trakcie kończenia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...