niedziela, 15 września 2013

ALBUM WAKACYJNY

Nareszcie udało mi się skończyć album z tegorocznych wakacji. Jak na mnie to i tak całkiem szybko. Ale może to z tego względu, że bazę albumową zrobiłam jeszcze przez wyjazdem, a po powrocie wkleiłam tylko zdjęcia i dodałam opisy. Okładkę albumu, zakupioną w SODAlicious. Jest drewniana i fantastyczna sama w sobie, dlatego też ozdobiłam ją minimalnie:


Bazę albumu stanowią szare koperty oraz dodatkowo papiery ze starych kolekcji IloweScrap oraz deseczkowy papier Chatka na weekend - Furteczka. Jest rewelacyjny i idealnie wpasował się w klimat mojego albumu:





Na tylnej okładce będzie jeszcze płytka ze wszystkimi zdjęciami, jakie zrobiłam podczas tych pięciu dni:


Dodatkowo jeszcze użyłam:
- chipboardy - Big Arrows
- chipboardy - Arrows
- stempel - wrotycz

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...