piątek, 20 września 2013

BACK TO SCHOOL

czyli wrześniowy tag. We wrześniu obowiązywały nas następujące wytyczne:
1. zdjęcie bądź grafika dzieci / dziecka (niekoniecznie szkolnego)
2. bez kolorowych postaci (stempelków)
3. w stylu vintage lub shabby
4. oprócz dzieci min jeden element związany ze szkołą.

Mam nadzieję, że udało mi się spełnić wszystkie wytyczne, a mój tag wrześniowy wygląda tak:


Zapraszam serdecznie, również do pozostałych dziewczyn z ekipy tagowej:


Mam jeszcze prośbę o umieszczenie mojego taga w galerii, bo niestety nie będę  sama w stanie go tam umieścić. Z góry dziękuję.

7 komentarzy :

  1. Pięknie ozdobiony kwiatami i ten ćwiek ciekawie wygląda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takiego guziczka szukałam w swoich zapasach i nie mogłam znaleźć :) słodka fotka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ramka - chyba własnoręcznie zrobiona...? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...