wtorek, 17 września 2013

KALENDARZ MALUSZKA

Dostałam od kuzynki kalendarz maluszka, w którym zawarte są najważniejsze informacje dotyczące maluszka. Opisane miesiąc po miesiącu. Dodatkowo jest miejsce na codzienne zapiski związane z rozwojem malucha. Okładka jest nawet przyjemna dla oka i wygląda tak:


Ale niestety obawiałam się, że w okolicach pierwszych urodzi potomka może już tak ładnie nie wyglądać, więc postanowiłam ją troszkę wzmocnić i przerobić po swojemu. Na papier bazowy wybrałam papier UHKGallery ze starej kolekcji Sklepów Cynamonowych, niestety już niedostępnych. Dołożyłam grafikę od Janet oraz papierowe hortensje i scrapińcowe kwiatuszki. Dodatkowo okładkę wzmocniłam tekturką i okładką zeszytową. Teraz okładka prezentuje się tak:


I jeszcze zbliżenie na detale:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...