sobota, 28 września 2013

WROCŁAWSKA SZUFLANDIA

czyli album z moimi "ofiarami" upolowanymi podczas wrocławskiej wyprawy, która odbyła się 3 lata temu. Do zdjęć krasnali zabierałam się wielokrotnie, ale zawsze coś było ważniejsze aż schowałam je gdzieś "na później" i zapomniałam sobie o nich. Zaczęty i rozgrzebany album odnalazłam podczas przemeblowywania mojego kącika i najpierw miałam go dokończyć, ale potem przyszedł mi zupełnie inny pomysł. Zaczęłam więc od nowa. Tak oto powstał całkiem nowy album.
Cały album powstał z SODAliciousowych papierów - SODAlbum Crossed my mind, journal it, take a note, mosaic maker/grey notebook, tickle tickle / find your path, count to ten / mint notebook, 6x31 trójkąt, journey tags cupcake. Dorzuciłam jeszcze neonowe taśmy, których już niestety nie ma w sklepiku, taśmę izolacyjna oraz różnokolorowe post-ity.

Zapraszam do oglądania:






















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...