wtorek, 1 października 2013

KWADRAT #1

Zapraszam na pierwsze spotkanie w ramach mojego nowego projektu.


Pierwszy kwadrat to klasyczny Granny's Square, najbardziej prosty jaki tylko może istnieć. Robi się go naprawdę łatwo i szybko. Tak wygląda wzór:


A tak już gotowy kwadrat:


Ten kwadrat nadaje się idealnie do każdego projektu, ale ponieważ szybko się go dzierga, fajnie nadaje się do tworzenia koców i pledów. Ja zrobiłam już dwa. Mega kolorowy kocyk na troszkę sfatygowany fotel bujany:


 Oraz taki oto dwukolorowy pokrowiec na fotel:


Teraz Wasza kolej. Łapcie za swoje szydełka i do roboty. Bardzo jestem ciekawa Waszych kwadratów, dlatego jeżeli uda Wam się coś wydziergać, podzielcie się nimi w komentarzu.

1 komentarz :

  1. Świetny pomysł !!! Ja może spróbuję, ale nie wiem czy dobrze wzór odczytałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...