wtorek, 10 grudnia 2013

GRUDNIOWNIK 2013

Oczywiście, że go mam. Nie wyobrażam sobie jakbym mogła nie uwieczniać grudnia w DD. Pierwszy zrobiony był na bazie segregatora, obłożony białą tapetą i papierem, drugi zrobiłam na bazie kopert i dostał on szydełkową okładkę. W tym roku postawiłam na czerwony filc.bok grudniownika ozdobiłam koronką i czerwoną wstążeczką.


Ponieważ mam małe opóźnienie, zapraszam na cztery pierwsze dni grudnia:

1. 


2.


3. 


 4. 

Materiałoznawstwo:
- Gwiazda Północy
- 25 Days of Christmas - Journaling Cards #1
- 25 Days of Christmas - Journaling Cards #2
- stempel "Chatka z piernika"
- grafiki od Janet
- napis "coraz bliżej święta"
- button ze śnieżynką

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...