środa, 22 stycznia 2014

MITENKI



Kiedyś na Pintereście znalazłam takie mitenki i zakochałam się w nich bez pamięci.

Nella valigia della Buru: free crochet patterns

Postanowiłam, ze zrobie sobie podobne. Ale jak to z postanowieniami jest każdy wie. Pomysł musiał swoje odczekać, do momentu gdy odkryłam wzór "african flower". Wtedy to zastanowiłam się jakby też wygladały mitenki z wykorzystaniem tego właśnie wzoru. Chwyciłam za szydełko i włóczkę i powstały pierwsze:


To miał być wyrób totalnie próbny, ale okazało się, że mitenki się spodobały i w taki oto sposób zaczęły powstawać kolejne:




Gdy tylko wyrobię się z resztą zamówień mam zamiar zrobić w końcu dla siebie. Już wiem, że będą zielone :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...