niedziela, 23 lutego 2014

PLANNER ŚLUBNY

W końcu się zebrałam i zrobiłam swój własny planner ślubny, zeby wszystko co mi potrzebne mieć w jednym miejscu. Bo do tej pory wszystko było rozsiane po całym domu. Zmobilizowałam się, chwyciłam stary segregator A4 i przerobiłam go "po swojemu".


Planner posiada 5 przekładek, z którymi miałam trochę problemu, bo nie mogłsm dobrać żadnego papieru, który by mi pasował. Wykorzystałam więc najzwyklejszy karton w kolorze fioletowym. Dodałam stemplowe odbitki, które dodatkowo potraktowałam pudrem do embossingu - lawndowym oraz drukowane napisy:


Przekładka 1 - Harmonogram:

Całkiem niechcąco, dzięki Facebookowi trfiłam do Wedding Sisters, które całkowicie za free przygotują harmonogram przygotowań ślubnych indywidualnie dopasowany do kazdej osoby. Harmonogram jest świetny i bardzo ułatwia przygotowania.

Przekładka 2 - Lista Gości:

Tu mam zgromadzone wszystkie listy gości - wstępną, do zaproszeń oraz taką na której będę odnotowywać potwierdzenie przybycia.

Przekładka 3 - Dekoracje:

Tu trafiają wszystkie inspiracje związane z bukietami, dekoracją stołów, sali ale również projekty Menu i winietek.

Przekładka 4 - Dokumenty:

Chyba najważniejsza, bo dzięki niej mam w końcu wszystkie umowy i inne niezbędne dokumenty w jednym miejscu.

Przekładka 5 - Sukienka:

Sukienka już wybrana i zamówiona, buty kupione ale z pozostałymi dodatkami jestem w lesie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...