poniedziałek, 3 lutego 2014

ŻURNALOWY STYCZEŃ

Z nowym rokiem rozpoczynam żurnalowanie z UHK Gallery


Wyzwanie podjęłam już w zeszłym roku, ale jakoś tak się poskładało, że skończyłam na styczniu. W tym roku postanowiłam, że wytrwam do końca. Zobaczymy czy uda mi się wytrwać w tym postanowieniu. 

Okładka żurnala to tekturka ze Scrapińca oklejona UHKowymi papierkami i delikatnie pobielona białą farbą akrylową. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała sówki:


a to już mój styczniowy wpis:


Materiałoznawstwo:


5 komentarzy :

  1. Ten róż na okładce napawa energią! A zimowy wpis, mimo, że same niebieskości wcale nie wydaje się zimny, a całkiem przytulny. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Styczniowy wpis minimalistyczny i elegancki, naprawdę, nie może się na nim skończyć! Myślisz już o lutowym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, już nawet wiem jak będzie wygladał :)

      Usuń
  3. tak:) czekamy na następne! dziękuję ,z e się z nami bawisz i wytrwałości życzę ;D!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mogę zdjęcie Twojej pracy opublikować na blogu UHK Gallery Inspiracje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...