poniedziałek, 10 marca 2014

KRAKEN

Powstał już jakiś czas temu, ale musiał pozostać w ukryciu, bo był prezentem niespodzianką. Gdy usłyszałam, co mam zrobić to w moich oczach pojawił się strach. No ale czego nie robi się dla ulubionej Pani Fotograf, która potrafi w nieziemski sposób zrobić mi zdjęcie bez wielkiego nosa :) Godzinami przegladałam zdjęcia tego mitologicznego stwora, i im więcej zdjęć zobaczyłam pustka w mojej głowie się powiekszała. Aż w końcu coś zatrybiło i doszłam do wniosku, że zrobię swojego krakena, bez żadnej konkretnej inspiracji. Co zrobiłam kawałek, natychmiast to prułam. I tak bez końca. Kraken rodził się w bólach, ale w końcu się narodził. Najważniejsze, że moja wizja spodobała się obdarowanej.

Zapraszam zatem do oglądania mojego pierwszego Krakena:





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...