wtorek, 21 października 2014

BYĆ KOBIETĄ

Miesiąc temu Natalia z bloga Jest Rudo zorganizowała wyzwanie fotograficzne Być Kobietą". Wyzwanie podjęłam i publikowałam swoje zdjęcia na Instagramie. Zdjęcia już są wydrukowane i czekają na oprawienie w mini-album, ale ponieważ dzisiaj mija termin wyzwania pokazuję tylko zdjęcia a na album zapraszam niebawem.


Babskie Gadżety


Coś różowego


Boso


Dłonie


Subtelnie


Jestem ...uzależniona od szydełkowania :)


Poranek


Make-up


W torebce


Must have


 Coś czarnego


Mam ochotę na...


Na nogach

8 komentarzy :

  1. Widać, co jest twoją pasją :) Wyzwanie bardzo kreatywne i świetny pomysł z tym albumem! Kiedy do niego zajrzysz, na pewno przypomni ci się, że warto pamiętać o swojej kobiecej naturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda, szydełkować uwielbiam więc zawsze mam przy sobie szydełko i przynajmniej jeden motek włóczki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to są moje najważniejsze gadżety :)

      Usuń
  3. Sliczne te mitenki w kilku kolorach. Super fotki. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mi się spodobał motyw, że zaraz jak skończyłam te pierwsze zaczęłam robić następne :)

      Usuń
  4. Ale u Ciebie przytulnie wloczkowo. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystko co włóczkowe, a że lubię mieć coś innego niż wszyscy na ulicy, chwytam za szydełko i dziergam :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...