czwartek, 2 października 2014

POST NR 500 I CANDY

Czyż jest lepsza okazja do zrobienia rozdawnictwa niż post nr 500 ? Oczywiście, że jest. Tak się akurat złożyło, że w tym roku w styczniu minęło 5 lat od powstania mojego bloga, w sierpniu skończyłam 30 lat a w październiku mój maluch będzie obchodził swoje 1 urodziny. Ponieważ tyle okazji się zbiegło postanowiłam zorganizować Candy. Do wygrania jest notes oraz pastelowe podkładki pod kubeczki, a ponieważ okazji jest trzy, to prezentów też. Trzecim prezentem będzie filcowe etui na telefon, które wykonam na specjalne zamówienie osoby, która wygra. Czas na zapisywanie się macie do 22 października, bo właśnie wtedy będą 1 urodziny mojego malucha.



A teraz zasady:
1. Umieść powyższe zdjęcie na swoim blogu i wróć zostawić komentarz.
2. Jeżeli chcesz otrzymać drugą szansę zostań moim obserwatorem i zostaw drugi komentarz.
3. Aby uzyskać trzecią szansę polub mój profil na Facebooku i zostaw komentarz nr 3.

I to wszystko. Zapraszam serdecznie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...