poniedziałek, 26 stycznia 2015

W NOWY ROK

Z nowymi journalami. Mam zamiar robić wpisy do dwóch journali. Dzisiaj zapraszam do obejrzenia art - journala, który bedę wypełniała przez kolejne 12 miesięcy, wg wytycznych załogi Kawy i nożyczek.

Na początek okładka, w moich ulubionych kolorach. Nie mogło zabraknąć również motyli:



A teraz czas na pierwszy wpis. Zadanie na styczeń to: imię, a forma: liternictwo. Ponieważ znaczenie mojego imienia ma się nijak do mojej osobowości, postanowiłam się skupić na fakcie, że pierwsze imię - Agnieszka mam po praprababci, a drugie - Anna po babci. Dlatego też mój pierwszy wpis jest lekko vintage. Przynajmniej mam taką nadzieję :) 

Co do formy, to te litery takie jakieś krzywe wyszły, ale to dlatego, że kurs kaligrafii wciąż przede mną :)

16 komentarzy :

  1. piękny wpis, rozmarzyły mnie Twoje koronki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Twoje słowa dodają mi skrzydeł do dalszego tworzenia, bo wciąż nie jestem zadowolona z moich żurnalowych tworów.

      Usuń
  2. okładka bardzo ładna
    a pierwszy wpis - pierwsza klasa! jestem oczarowana delikatnością i spokojną formą tej strony, a litery są świetne! gdyby nie Twój post myślałabym, że to jakiś gotowy napis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciągle staram się doskonalić swoje pismo, mimo że wszyscy twierdzą, że nie jest takie tragiczne.

      Usuń
    2. Też myślałam, że to gotowiec :) Szacunek. Doskonalić się możesz, czemu nie, ale nie tylko nie jest tragicznie, jest świetnie.
      (Pozazdrościłam. Idę szukać kursu kaligrafii;)

      Usuń
  3. Świetna praca! Bardzo lubie vintage (nie tylko na papierze) i dlatego trafilasz w moj gust! Litery rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca! Bardzo lubie vintage (nie tylko na papierze) i dlatego trafilasz w moj gust! Litery rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowy,romantyczny wpis,cudowny klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak pięknie i świetny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liternictwo mnie zachwyciło... piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie napisane! I bardzo konsekwentnie utrzymany klimat. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest piękne i świetnie dobrane.Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Litery są przepiękne! Fantastyczny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  11. dostojna Agnieszko Anno, bardzo fajny wpis o imieniu. aż plecy wyprostowałam, jak go zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo klimatyczny wpis:) i zazdroszczę takiego pięknego pisma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...