czwartek, 19 lutego 2015

MÓJ PLANNER

Już od dawna oglądałam piękne i kolorowe plannery na Instagramie i Pintereście. Taki mi się spodobała idea planowania, że sama postanowiłam spróbować. Zakupiłam sobie całkiem nowy planner, tym razem w formacie A5 i okazało się, że jest dla mnie wprost idealny. Oczywiście od razu postanowiłam go troszkę przerobić. Zrobiłam sobie nowe przekładki, ale oczywiście nie mam czasu żeby je skończyć. Natomiast dzięki pierwszemu wyzwaniu na blogu Projekt Planner, mój planner dostał całkiem nową zakładkę.


A tak zakładka wygląda na tle mojego plannera:


Koniecznie zajrzyjcie na blog

2 komentarze :

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu w ProjektPlanner :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla wszystkiego,co jest ze sówkami mówię TAK :) Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Projekt Planner .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...