poniedziałek, 23 listopada 2015

JESTEM GOTOWA

na nadejście grudnia. Już myślałam, że się nie wyrobię ale się udało i mój grudniownik jest gotowy. W tym roku dostał brokatową okładkę. Marzyły mi się piękne brokatowe cyferki, niestety nie miałam takich w swoich zasobach, a chciałam je mieć już i natychmiast. Poszperałam trochę w swoich tekturkach, aż trafiłam na  cyferki, które pokryłam obficie Magikiem i posypałam brokatem. No i marzenie spełniło się bardzo szybko.



Strony mojego grudniownika to różne świąteczne papiery. W tym roku przygotowałam jedną stronę na jeden dzień grudnia, ale ponieważ wykorzystałam stary segregator, jeżeli braknie mi miejsca zawsze będę mogła dopiąć więcej kartek.







Karteczki z numerami również przygotowałam sama. I w tym właśnie miejscu mam prezent dla wszystkich moich zagladaczy. Jeżeli macie ochotę wykorzystać moje numery do stworzenia swojego grudniownika, serdecznie zapraszam. Wystarczy kliknąć, pobrać, wydrukować i korzystać :) dodam że oprócz numerów jest również kilka dodatkowych grafik:

numery cz. 1
numery cz. 2
numery cz.3

A na koniec mała prośba. Jeżeli wykorzystacie moje numery, pochwalcie się efektami pracy na blogu a link zostawcie w komentarzu. Bardzo chętnie zajrzę do Was.

1 komentarz :

  1. Ale brokatowo! Super! :)) Też mam grudniownik, do którego można w razie czego dołożyć strony :)
    Będzie super zabawa, nie mogę się doczekać!
    Bardzo fajne numery przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...