czwartek, 7 stycznia 2016

MÓJ PLANNER 2016

W nowy rok wkraczam z nowym kalendarzem. Długo szukałam idealnego kalendarza. Takiego który spełniałby wszystkie moje oczekiwania. Niestety jak już znalazłam prawie idealny to cena powalała na łopatki. Dlatego też postanowiła zrobić go sobie sama. Było dużo planowania, tworzenia i kasowania plików, aż w końcu jest. Może nie jest w 100 % idealny ale jest idealnie dopasowany do mnie.

Okładka powstała ze starego notesu. Wystarczyło trochę folii samoprzylepnej, grafika znaleziona na Pintereście, odpowiedni napis i okładka kalendarza gotowa:


W plannerze mam tylko trzy przekładki, bo tyle jest mi potrzeba - kalendarz, zapiski i adresy:



Tego rozwiązania brakowało mi w każdym plannerze, który oglądałam. Każdy miesiąc ma swoją własną przekładkę i swoje miejsce. Dodatkowo na każdej przekładce zamieściłam kalendarz z Pracowni bajkowo z cudownymi kamieniczkami do kolorowania.


Każdy miesiąc rozpoczyna kalendarz na cały miesiąc, w którym zapisuję święta i ważne wydarzenia. Nie wiem która to już wersja kalendarza, bo powstało ich kilka. Dopiero ta w pełni mnie zadowoliła. Specjalnie zrobiłam sobie taki "surowy", żeby można go było sobie dowolnie ozdabiać:


W dalszej części znajduje się już rozkład tygodniowy z miejscem na notatki. Do tego celu wykorzystałam "Codziennik" od mojej mistrzyni planowania Kasi - worqshop. Jest wprost idealny. Ponieważ drukowałam dwustronnie, jedna strona na notatki została taka samotna. Co miesiąc mam zamiar wykorzystać ją na zapisywanie miesięcznych wyzwań.


I tu już właściwa rozkładówka. Ponieważ pierwszy tydzień nowego roku miał tylko trzy dni, sekcję notatkową wykorzystałam do spisania swoich celów na 2016 rok. Kilka już mam, ale jeszcze trochę miejsca zostało.


I tydzień 2 - już się zapełnia. Jak widzicie uwielbiam naklejki. Skarbnicą naklejek do plannera jest blog Vintage Glam Studio. Uwielbiam te całe zestawy dopasowane kolorystycznie:


A to moje naklejki z ikonkami bloggera, instagrama i facebooka oraz prezenty do oznaczania urodzin. Częstujcie się śmiało:
blogger pastelowy
blogger kolor
facebook pastelowy
facebook kolorowy
instagram pastelowy
instagram kolorowy
urodziny pastelowe/a>
urodziny kolorowe

2 komentarze :

  1. Może na przyszły rok dojrzeję do takiego kalendarza. Ale na razie wystarcza mi taki najzwyklejszy. Twój jest bardzo łądny i wiem, że za rok już nabierzesz wprawy i ozdobisz go jeszcze bardziej uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kalendarz jest świetny i bardzo praktyczny ! Mnie też by się taki przydał, bardzo. Nic, tylko muszę się zabrać do roboty. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...